AoS je docela tezkej dung a to hlavne proto, ze skupina musi but sehrana. Dung je urceny levlum 40+ a ma 7kol.
Velkou roli zde hraji hlavne Protector, Warior a Priest.
Skladba skupiny :
Do skupiny je nejlepsi vzit: 2x priest, badr, assassin, Warior a Protectora.
Nebo : Priest, Bard,assassin ( assassin ma lepsi DMG a DEf oproti "magickym" postavam ), Warior a Protector.
Jakmile mame udelanou skupinu, tak u vstupu do dungu se vsichni nabuffujem ( jen upozornuji - zvlaste sem brat co jak nejvic many )
Skocime ( spadneme ) do areny a cekame na priliv prvnich mobu. Chodi ze dvou stran, takze utok rozdelit na tyto dve strany. Po nich prijdou 2 skupiny mobu a prvni Boss. Pobijeme nejdriv moby, pote zabijime bosse ( tank neustale drzi agro a pokud mozno ma bosse stale na sebe ).
Pote prijdou 2 runy po 2 Bossech, pak jeden atd.
Sem to neni tezke, ale jakmile prijde Boss Naga, zacinaj problemy. Naga ma hodne def a hodne HP, jakmile ji zacnem bit, tak chcili bije jen tanka, ale po chvili zacne privolavat moby ( cca po 5ti ). Mobi, jestli nejsou pod agrem, utoci nejdrim na Priesta, protoze heali Tanka.
Tankem by zde mel byt Warior a Protector agruje moby na sebe aby nezabili priesta a vsichni ostatni spolu s Wariorem biji Bosse, Bard Heali AOE healem a buffuje na utok ( popripade def ). Boss privolava moby na pomoc porad.
Naga je sice tezka docela, ale da se sundat dobre. Mobi nemaj zas tak strasny utok a maji malo HP, ale jak se jich slitne 3-4 na treba priesta, muzou ho zabit.
Po Nadze prichazi na radu 3 Bossove a zacina peklo.
Je nekolik moznosti jak je udolat, ale popisu jen 2.
U kazde z moznosti se zacina od Bosse Boboruk ( nebo tak nejak ). ten je nejhorsi hlavne v tom, ze nas promenuje v takoveho maleho smesneho indiana a nemuzem utocit.
Postup:
Warior se pusti s ostatnimi do Boboruka a Protector odtahne agrem ty zbyle 2 dal od skupiny ale na dosah healu. Vsichni delaj co muzou aby tento Boss chcip co jak nerychleji. Priest v zadnem pripade neutoci, ale hlida HP skupiny, Bard dohealuje a dava buffu na utok a def. Jestli nekdo ve skupine umre a ozivi se, tak Boboruk si tim automaticky dobije HP na max a muzem bit znova. Az sem jsem se zatim dostal. Vono to mozna vyada srandovne, ale delali jsme to nekolikrat a ani jednou se to nepodarilo dodelat. Na priesta se dava obzvlast pozor, protoze jakmile imre lehne cela skupina. Po zabiti Boboruka se sily rozdeli a zas se biji oba bossove najednou.
Uz jsme probirali moznost, ze se sejdem pred timto dungem na TS a bdem to resit tam. Ale to je proste marne. Skupina musi vedet co ma delat. Rvani do mikrofonu " K..a Heal me " je totalne zbytecne, protoze Priestovi se healy nabijeji tak samo jako nam skilly na utok a ma jediny AOE heal ( sece silny ), ale nabiji se 5 minut.
AoS je tak ci onak velice dobry a navstevovany dung. Je to neco podobneho LH, kde ziskavame docela nejakej ten exp, ale hlavne ruzne itemy - od zbrani po armor atd.
Druhej zpusob jsem sebral z Poskeho gldoveho fora:
Metoda je velmi jednoduchá jedna osoba sunda Celej svuj EQ, aby neztrácela Durabilitu a jde na místo označené červenou tečkou
https://2img.net/r/ihimizer/img717/730/20110410221146.png Zatímco zbytek party je na okraji jako SS ( pznamka - proste tam stoji a cekaji:) )
https://2img.net/r/ihimizer/img842/1938/20110410220957.png Jakmile jsou všichni připraveni, hráč, který sundal EQ skoci na misto označeny žlutě, chvili to trva nez veme agro Bossovi. Kněz, který by měl být vždy na vrcholu, healem můžete chytit agro a tak vytahne Bosse nahoru mezi ostatni. V tu chvili Protector Prebere agro a zabijeji bosse.
https://2img.net/r/ihimizer/img703/7238/20110410221041.png Jestli je toto provedeno spravne, tak po zabiti Bosse se seskoci dolu a zabije zbytek Bossu.
Preklad Eov