Forsaken World CZECH
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

České forum kolem MMORPG hry Forsaken World

PříjemLatest imagesRegistracePřihlášení

Six - Váš milovaný Guild master

Goto down 
AutorZpráva
Admin
Admin
Admin

Poèet pøíspìvkù : 22

Six - Váš milovaný Guild master Empty
PříspěvekPředmět: Six - Váš milovaný Guild master   Six - Váš milovaný Guild master EmptyMon Apr 04, 2011 6:15 am

Takže já vás všechny tímto zdravím a odhodlávám se představit jako první Smile Moje pravé jméno je jakub ale radši mám přezdívku Six (oslovujte mě sixi a ne jak má každý v oblibě Sixiisi Smile děkuji) Bydlím v českých budějovicích a je mi něco málo přez dvacet let Smile jsem tak trochu věčný student ale momentálně si užívám dnů beze školy... i když se marně snažím si najít nějakou brigádu. Forsaken world jsem začal hrát.... pfiiii ve třetí fázi betaverze takže to nějakej ten měsíc zpátky bude Smile chytlo mě to hned od začátku a už sem u toho zůstal Smile přešel jsem z Perfect World Europe (upravenej servr kde jsou 2x raty) předtím jsem hrál dost dlouhou dobu World of Warcraft ale po skoro pěti letech to člověka omrzí... hlavně když nejsou peníze na oficiální servr xD. chvíli sem po tom tápal a hledal MMO které by mě bavilo a narazil sem na již výše zmiňovaný PWE a ten mě přivedl na FW Smile Na FW se snažím udržet a nějak... "vést" tu naší chamrať tak aby jsme si hru všichni co nejvíc užili (a doufám že se mi to daří) K tomu spolu (zatím jen) s foxem spravuji tohle forum a snažíme se o překlady Guidů a vytváření vlastních... chystám se na dělání guildovních videí a zároveň si pohrávám se screenshotama ze hry. (viz štítek fóra jest má práce)

To bude asi vše Smile za gramatiku se opravdu omlouvám ale čeština není moje silná stránka Smile

Pro odvážné je tu ještě foto :-P
Spoiler:
Návrat nahoru Goto down
https://forsakenworld.forumczech.com

Six - Váš milovaný Guild master
Strana 1 z 1
 Similar topics
-